Німецький автоконцерн Volkswagen має намір запустити в Китаї новий бюджетний бренд, щоб утримати лідируючі позиції на місцевому ринку. Як заявив віце-президент з продажів VW в Китаї Веймінг Сохнув, така можливість зараз обговорюється з китайським партнером FAW. Тим часом, китайський уряд підтримує подібні рішення, оскільки таким чином китайці зможуть отримати доступ до європейських технологій складання автомобілів. Багато світові бренди вже мають окремі дешеві марки на китайському ринку. Останнім часом цим відзначилися General Motors, Honda і Nissan.
Volkswagen також оголосив про те, що завдяки новому бренду планує збільшити виробництво до 2018 року приблизно до 4 млн. автомобілів. Зараз VW також займається будівництвом двох автоскладальних заводів в Китаї і розширює виробництво на семи вже існуючих підприємствах. Нові заводи почнуть роботу з випуску 300 тисяч автомобілів на рік. Але кожен з них розроблений з можливістю розширення виробництва до 600 тисяч машин на рік. За словами В.Соха, нові заводи почнуть працювати вже через два-три роки.

Торік шість брендів VW в Китаї продали 1,9 млн. машин, що на 37% вище показників 2009 року. У 2011 році В.Сох прогнозує, що китайські продажі VW досягнуть 2 млн. одиниць.