BMW розширила гаму двигунів кросовера X1 за рахунок двох нових чотирициліндрових агрегатів об’ємом два літри – бензинового і дизельного. Автомобілі з цими моторами будуть оснащуватися пакетом технологій EfficientDynamics, який включає в себе індикатор, який підказує оптимальний момент перемикання передач з точки зору економічності, системи «старт-стоп» і рекуперації енергії при гальмуванні, а також шини із зниженим опором коченню.
Потужність бензинового турбодвигуна складає 184 кінських сили, а його максимальний крутний момент дорівнює 270 Нм і доступний в діапазоні між 1250 і 4500 оборотами в хвилину. Такий мотор буде пропонуватися для модифікації автомобіля як із заднім, так і з повним приводом. У першому випадку з нуля до ста кілометрів на годину кросовер зможе прискорюватися за 7,4 секунди (середня витрата палива при цьому – 7,1 літра на “сотню”), у другому – за 7,8 секунди (7,7 літра на « сотню »). Агрегат здатний працювати як в парі з шестиступінчастою механічною, так і з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.

Дизель розвиває 163 кінських сили і 330 Нм крутного моменту, який доступний в проміжку від 1750 до 2500 оборотів в хвилину. На сто кілометрів пробігу X1 з таким двигуном споживає 4,5 літра палива, а його рівень викидів CO2 становить 119 грамів на кілометр. Динамічні характеристики такої машини не уточнюються.

На європейському ринку новинки з’являться нинішньої осені. Вартість автомобілів поки не повідомляється.

BMW X1 був представлений влітку 2009 року. На європейському ринку кросовер зараз доступний з двома бензиновими моторами потужністю 150 і 245 кінських сил, а також з п’ятьма дизелями, що розвивають від 143 до 204 кінських сил.