Subaru планує максимально дистанціювати автомобіль Impreza наступного покоління від “заряджених” модифікацій WRX і WRX STI, які, як очікується, будуть випускатися в якості самостійних моделей. Про це повідомляє мережеве видання Car Advice з посиланням на заяву менеджера продуктової лінійки “Імпрези” Акіхідо Такеучи.
Як припускають деякі експерти, у компанії Subaru може бути кілька причин для того, щоб позбутися від імені Impreza у назві своїх спортивних автомобілів. По-перше, за рахунок цього японський виробник зможе надати WRX STI статус унікальної спортивної моделі, а не просто “зарядженої” модифікації “Імпрези”.

Крім того, новий дволітровий опозитний мотор, що з’явилася на Subaru Impreza четвертого покоління, буде представлений виключно в атмосферному варіанті. За словами Такеучи, компанія не планує розробляти турбовану версію даного агрегату. Топ-менеджер японської компанії відзначив, що цей мотор створювався насамперед для досягнення високих показників паливної економічності і його конструкція малопридатна для установки турбонагнетателя.

Таким чином, застарілий 2,5-літровий турбодвигун, що розвиває 305 кінських сил і встановлюється на нинішні WRX STI третього покоління, залишиться в гаммі Subaru доти, поки виробник не знайде йому заміну. Акіхідо Такеучи підтвердив, що розробка повністю нового турбомотора для спортивних автомобілів вже почалася, проте повідомити подробиці про цьому агрегаті, він відмовився.