У квітні 2011 року російський автомобільний ринок вийшов на друге місце з продажу в Європі з результатом у 235,7 тисячі машин. На першому місці розташувалася Німеччина, де було реалізовано 266 тисяч 251 автомобіль, що на 2,6 відсотка більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Третім за величиною ринком у Європі стала Франція (169 тисяч 757 машин, -11,1 відсотка). Першу п’ятірку з продажу замикають Італія і Великобританія, де було реалізовано 157 тисяч 309 та 137 тисяч 746 автомобілів відповідно, що на 2,2 і 7,4 відсотка менше, ніж у квітні минулого року. Найбільше продажі виросли в Литві (+100,3 відсотка), Латвії (+96,3 відсотка) і Естонії (+92,3 відсотка). При цьому в Ісландії, яка подала заявку на вступ до Євросоюзу в середині минулого року, але поки ще не вступила туди, за місяць продали 293 машини – на 270,9 відсотка більше, ніж роком раніше.

Трійка лідерів з продажу серед автоконцернів і раніше не змінилася. Лідирує Volkswagen з показником 265 тисяч 595 реалізованих машин (+3,5 відсотка). На другому місці знаходиться група PSA Peugeot Citroen (129 тисяч 561 автомобіль, -18,3 відсотка), а на третьому – Renault (103 тисячі 722 штуки, -13,1 відсотка).

У загальній складності на європейському ринку (не рахуючи Россіюі України) у квітні було продано 189 000 118 автомобілів, а за чотири перші місяці року – 4 мільйони 674 тисяч 457 машин.

Нагадаємо, що за даними AUTO-Consulting, український авторинок знову підріс. У квітні зафіксований 47%-ий ріст продажів, у порівнянні з минулим роком, що відображає тенденцію, що намітилася ще при старті сезону. Попит на нові автомобілі впритул наблизився до позначки в 20 тис., що в новітніх посткризових умовах є непоганим досягненням. Такий показник продажів дозволив Україні опинитися на 13-му місці в Європі. Зазначимо, що за підсумками 2010 року, український авторинок став 15-м в Європі.