У квітні на японському авторинку відзначено найсильніше падіння продажів до аналогічного періоду минулого року з часу, коли в країні стали фіксувати цей показник (з січня 1968) – на 51%, повідомило агентство Рейтер з посиланням на японську асоціацію автодилерів (JADA).
Попередній рекорд (падіння на 45,1%) зафіксовано в період паливної кризи в Японії в травні 1974 року. У квітні в Японії продано 108 тисяч 824 легкових машини, позашляховика і автобуса. Падіння продажів пов’язане з наслідками землетрусу 11 березня, змусила автовиробників і постачальників комплектуючих закрити підприємства. Найбільше від катастрофи постраждала Тойота (попит на її машини впав в Японії на 68,7%, до 35557). Ниссанов продано менше на 37,2% (17413), Хонд – на 48,5% (18923).

Одночасно на 42,8% зросли продажі машин, зібраних за межами Японії (до 16627).

Наслідки землетрусу змусили Тойоту, Ніссан, Хонду, Міцубісі, Судзукі призупиняти виробництво, зараз воно продовжено практично на всіх підприємствах, але дійшло до приблизно половини колишніх обсягів.

У березні в Японії продано на 37% менше легкових автомобілів, вантажівок і автобусів до березня минулого року (279,4 тис.).