За підсумками квітня 2011 року концерн General Motors реалізував у США 232,5 тисячі автомобілів, що на 27 відсотків більше порівняно з минулим роком, говориться у звіті, опублікованому агентством Automotive News. Таким чином, автогігант зберіг за собою лідерство на американському ринку.
На другому місці за кількістю проданих машин – концерн Ford з результатом 189,3 тисячі автомобілів (+13 відсотків). Третю сходинку, як місяць до цього, займає Toyota – 159,5 тисячі легковиків. При цьому, у квітні зростання продажів японського автовиробника виріс всього на один відсоток – такий незначний результат аналітики пов’язують із землетрусом в Японії, яке змусило “Тойоту” на 50-70 відсотків скоротити випуск машин в США.

Серед брендів найпопулярнішим у квітні на американському ринку став Ford (182 тисячі машин, +24 відсотка). Далі йдуть Chevrolet (169,8 тисячі штук, +26 відсотків) і Toyota (136,3 тисячі штук, +1 відсоток).

Всього в квітні 2011 в США було продано 1,158 мільйона автомобілів, тоді як зростання ринку склало 18 відсотків у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Як повідомлялося раніше, у березні 2011 року на американському ринку було реалізовано 1,247 мільйона машин (+17 відсотків).