За підсумками перших п’яти місяців 2011 року “АвтоВАЗ” реалізував в Росії 59,2 тисячі автомобілів Lada Kalina, що в майже в два рази (на 95,5 відсотка) перевищило результат за аналогічний період минулого року. З початку року “Калина” стала найпопулярнішою моделлю на вітчизняному ринку.
На другому місці по затребуваності – Lada Priora, в перші п’ять місяців цього року її придбали 54,6 тисячі росіян (+12,7 відсотка). Далі йдуть 2105/2107 (47,3 тисячі штук, +36,9 відсотка), Samara (42 тисячі машин, +3,6 відсотка) і 4×4 (22,3 тисячі автомобілів, +34,9 відсотка).

Всього з січня по травень 2011 року включно Волзький автозавод продав на російському ринку 236,5 тисячі машин (+38,6 відсотка). Безпосередньо в травні було реалізовано 51,9 тисячі “Лад” (+13,2 відсотка). Крім того, 4954 машини було відправлено на експорт.

До кінця 2011 року “АвтоВАЗ” має намір продати 559 тисяч автомобілів. У 2010 році автовиробник реалізував в Росії 517,1 тисячі “Лад”.