Особливості ремонту іномарок

При виборі автомобіля вітчизняного або зарубіжного виробника такий пункт, як ремонтне обслуговування, грає не останню роль. Говорячи про особливості ремонту іномарок, не можна не відзначити той факт, що якість складання іноземного автомобіля, застосування сучасних технологій при конструкції силового оснащення та пристрої роботи основних вузлів надають велику зносостійкість деталей автомобіля, роблять його міцніше, знижуючи частоту звернення до ремонтних послуг.

Однак профілактика завжди дешевше і часом ефективніше, ніж саме лікування, і щоб уникнути частих поломок а, отже, частих візитів до сервісного центру, не варто нехтувати умовами експлуатації того чи іншого типу автомобіля, використовувати якісне пальне і масла.

Важливо й те, де проводити ремонт іномарки. Складна система, яка контролює роботу двигуна і деяких вузлів іномарки, вимагає професійного підходу і хороших приладів для діагностики. Іномарка може виявитися менш ремонтнопригодность унаслідок того, що при її створенні виробник використовував досить досконале обладнання, організовував роботу вузлів так, щоб їх зносостійкість була висока, і не був потрібний частий ремонт. Тому для того, щоб, наприклад, поміняти паливний фільтр на японському автомобілі, в умовах «гаражного» ремонту доведеться розібрати добру половину моторного відсіку, тоді як в сервісному центрі при використанні потрібного обладнання таку заміну можна здійснити простіше і швидше.

З цієї причини ремонт іномарки варто проводити в спецалізірованом сервісі, де, окрім іншого, дадуть і гарантію на проведені роботи. Плюс до того новий автомобіль зазвичай ремонтується по гарантії в офіційному сервісному центрі, представляє інтереси дилера марки, а звернення до не сертифікований сервісним станціям може спричинити за собою зняття автомобіля з гарантійного обслуговування.

Найбільш затребуваними послугами з ремонту іномарок в російських сервісних центрах є послуги з діагностики та ремонту силового оснащенні і ходової частини, що обумовлено поганими дорожніми умовами, які призводять до поломок частин підвіски і незадовільну роботу рульового управління, а також неякісним паливом, через якого страждає будь-який тип двигуна.

Неполадки в роботі двигуна можуть бути пов’язані з некоректною роботою систем запалення і живлення. Так, наприклад, несправність цих систем може спричинити за собою утруднення при пуску двигуна, і перш ніж шукати причину в самому двигуні, варто перевірити стан свічок запалювання, справність проводів і надалі встановлювати на автомобіль свічки високої якості.

Проблеми з роботою дизельних двигунів, пов’язані з не найсприятливішими умовами експлуатації, з несвоєчасною заміною зносився ременя приводу распредвала, може призвести до утворення тріщин в головці блоку і, як наслідок, до її заміни, а часом і до повного ремонту двигуна, який може виявитися досить витратним в силу дорожнечі деталей.

Інжекторні двигуни через використання самого чистого бензину, а такі двигуни дуже вимогливі до якості палива, до його складу, можуть засмічуватися. Проводити чистку інжекторів необхідно приблизно через кожні 30 000 км пробігу, також потрібно стежити за тим, щоб фільтр системи вприскування ні забитий, а сітка насоса була в хорошому стані.

У силу того, що останнім часом навіть карбюраторні двигуни складаються з досить складної системи вприскування палива, робота якої контролюється електронікою, а також з причини індивідуального розташування частин карбюраторного двигуна у кожної окремо взятої марки автомобіля, ремонт таких силових установок також вимагає високого рівня професіоналізму.

Несправності карбюраторного двигуна можуть бути викликані використанням неякісного палива, яке призводить до засмічення частин карбюратора, відповідальних за якість і кількість приготовляемой суміші. Недосконала робота паливних фільтрів може закінчитися їх засміченням сторонніми частинками, яке в свою чергу зажадає зміну фільтра і прочищення частин карбюратора. При цьому важлива заміна елементів двигуна «рідними» комплектуючими, так як використання нефірмових деталей багато в чому знижує показники потужності і призводить до неекономного споживання палива.

Вітчизняні дорожні умови, які в більшості своїй залишають бажати кращого, також впливають на роботу ходової частини автомобіля. В основному багато моделей зарубіжних виробників відрізняються високою якістю ходової частини, однак її своєчасна діагностика, особливо навесні і восени, в чому допоможе продовжити життя підвіски автомобіля.

Сучасні моделі іномарок оснащені найчастіше складними електронними системами, які керують майже всім функціоналом автомобіля, це багато в чому полегшує роботу водія, хоча і накладає на нього певні зобов’язання. Висока якість виконання і пристрої електронних систем автомобіля гарантує їх безвідмовне і довгострокове функціонування, однак необхідно чітко дотримуватися умов з їх експлуатації, не варто проводити самостійно кардинальні зміни в їх налаштування, встановлювати додаткове оснащення. У випадку серйозної поломки ремонт електронних систем автомобіля може зайняти досить часу і сильно вдарити по кишені власника.

Іномарки найчастіше оснащені гідропідсилювачем рульового управління, пристрій якого удосконалюється з кожною новою моделлю. Однак не варто нехтувати тривожними сигналами, такими як зниження рідини гідропідсилювача нижче допустимої норми, яке може призвести до збоїв у роботі рульового керування автомобіля, різкого зростання зусилля в рульовому управлінні і, як наслідок, до втрати керованості авто, нехай навіть на кілька секунд.

Потрібно також нагадати про необхідність правильного використання і своєчасної діагностики системи кондиціонування автомобіля. Найчастіше несправності системи клімат-контролю призводять повною її заміні, що також тягне за собою істотні грошові витрати.

Резюмуючи, варто ще раз нагадати водіям іномарок про те, що без спеціальних навичок і устаткування проводити ремонт автомобіля не тільки необачно, а й затратно, а інфомацию з технічної літератури варто брати до відома і при цьому звертатися до послуг професійних сервісних центрів.