Мабуть, немає на світі більш предрассудітельного категорії людей, ніж автомобілісти. Варто тільки завести мову про намір придбання нового авто, як на вас тут же посипляться сотні “рекомендацій” щодо моделі, бренду, та країни виробника. Кожен такий “порадник”, здатний запросто привести з десяток доказів своєї правоти, посилаючись на особистий досвід і “негласний рейтинг надійності”.

Що це таке?
“Рейтинг надійності” – велике оману, яке стверджує, що якість роботи та надійність автомобіля в першу чергу, залежить від його бренду, моделі, і виробника. Ні, частка правди в цьому, звичайно є, але лише частка. Зараз, ми розглянемо найпоширеніші з таких помилок:

1. Японець надійніше, ніж європеєць.
Одне з найбільш поширених помилок.
Більшість прихильників даної теорії, посилаються на той факт, що Японія – одна з найбільш технологічних країн, і здатна забезпечити набагато кращу якість збірки.
Давайте розберемося.
По перше, від чого залежить якість збірки?
Від сумлінності співробітників заводу і якості використовуваного обладнання.
Ні, було б нерозумно ставити під сумнів якість Японського обладнання, але задумайтеся: А чим японські верстати відрізняються від скажімо, німецьких?
Запам’ятайте, більшість виробників працюють на практично едентічном обладнанні. Технологія виробництва у всіх теж, по суті, однакова.
Тепер, щодо сумлінності співробітників заводу.
Існує думка, що японці більш дисципліновані, стримані, і дорожать своєю репутацією.
Так-то воно так, але хіба, німці не відрізняються тим же?
Згадайте, скільки анекдотів про “педантичні німці” ви знаєте?
Так, і не забувайте, що поняття “японська і європейський автомобіль” – не більше, ніж просто поняття. Адже, більшість їх виробничих потужностей, все одно, розташовані в Кореї і країнах східної європи.

2. Китаєць – консервна банка.
Знову таки, – не зовсім так.
Звичайно, більшість китайських авто не дотягують до рівня “преміум”, але лише внаслідок економії на матеріалах. Китайський автопром має намір завоювати світовий ринок в першу чергу, ціною на свою продукцію. Що ж стосується якості збірки, то нарікань тут бути не може. Враховуючи високу конкуренцію на ринку праці в Китаї, навряд чи, який китаєць захоче “халтурити”, знаючи що на його місце претендують сотні людей.
Ще одна помилка – “китаєць” при аварії перетворюється на “зім’яту консервну банку”.
Так, це – так.
Але про яку аварії йдеться?
Про легке “поштовху” або про лобовому зіткненні?
Запам’ятайте, що при лобовому ударі, навіть на швидкості 50 км / год, будь-який автомобіль перетворюється на “купу металобрухту”.

3. Американець – самий практичний і зручний.
Дивлячись, що ви розумієте під словом “практичність” і “зручність”?
Цей міф грунтується на переконанні, що американські споживачі – найвимогливіші.
Однак, у чому полягають їх вимоги?
Пам’ятаєте приказку: Що російській добре, то …?
Так от – з американцями, та ж історія.
Вимоги американських споживачів значно різняться з нашими.
Адже, їм у першу чергу важливий комфорт, обсяг багажника, м’якість підвіски, вільний простір в автомобілі. Вони готові переплачувати саме за ці “зручності”.
Їх не хвилює наявність антикорозійної обробки, витрата палива, якість обробки і збірки.
Ні. Тільки комфорт і низькі ціни.

А чи потрібно це вам?
Вже так повелося, що наш Іван більше цінує економічність і надійність.
Американському покупцеві досить важко зрозуміти, чому європейці купують автомобілі з жорсткою підвіскою, маленьким салоном і “крихітним” за їхніми мірками, двигуном, та ще й віддають за це чималі гроші?

Який же результат?
А результат такий, що ваш вибір повинен грунтуватися виключно на здоровому глузді і розумінні вашій потреб, а не сумнівних радах, заснованих на забобонах.