Українську команду Sixt Ukraine урочисто проводили на “Дакар” -2012. Наша команда на чолі з пілотом Вадимом Нестерчуком вилітає до Аргентини, де буде дано старт найпрестижнішого ралі-рейду. Навіщо? Розповідає Нестерчук: “Ми в цьому році набиралися досвіду в гонках на чотирьох континентах. Результатами задоволені, в команди є хороший настрій і бажання перемагати. Якби ще нам трохи везіння. Адже в таких змаганнях, коли ти вичавлюєш з себе сто відсотків, частка випадковості – якогось очманілого каменю – може бути вирішальною … Важка траса зіграє нам на руку. Я люблю важкі гонки. Думаю, ми можемо розраховувати на потрапляння в топ-10 в загальному заліку. А про перемогу на “Дакарі” ми думаємо, але реально дивимося на речі – це буде не в нинішній гонці. Хоча якщо все буде складатися на нашу користь і ми будемо претендувати на перемогу, ніхто ж не проти “.

“Головне, щоб колеса під вами крутилися, а не над вами”, – побажав удачі Sixt Ukraine головний автомобіліст країни, президент ФАУ, Євген Червоненко. який прийшов проводити команду на “Дакар”.

Старт найпрестижнішого ралі-рейду – 1 січня в аргентинському у Мар-дель-Плата. За два тижні гонщики проїдуть близько 9000 кілометрів.

Вадим Нестерчук трохи пробігся по прийдешнім етапах і розповів, які небезпеки там чекають гонщиків.

1 січня. Мар-дель-Плата – Санта-Роса (довжина траси 763 км + 57 км спецділянки). “По полях, зі швидкістю 60 км / ч. Нічого особливо складного”.

2 січня. Санта-Роса – Сан-Рафаель (487 км + 290 км). “У дюнах починається справжній” Дакар “. Буде багато аварій, переворотів, сходів”.

3 січня. Сан-Рафаель – Сан-Хуан (291 км + 208 км). “Етап по місцях, де йдуть археологічні розкопки. Тут знайшли сліди давніх динозаврів. Кругом гори, ущелини, піски”.

4 січня. Сан-Хуан – Чилесито (424 км +326 км). “Минулого року тут температура після заходу сонця була 45 градусів. Починається феш-феш – це дрібна пил. Коли машина їде вона стоїть стовпом, потрапляє в кабіну, зависає і цим усім доводиться дихати”.

5 січня. Чилесито – Фіамбала (246 км + 177 км). “Передгір’я Анд, сухо, дуже жарко. Білий сипучий пісок дуже сліпить, важко їхати. Дюни … Торік тут зійшло близько 30 екіпажів”.

6 січня. Фіамбала – Копьяпо (394 км + 247 км). “Перехід через Анди на висоті 4800 м. Організму дуже важко”.

7 січня. Копьяпо – Копьяпо (154 км + 419 км). “День перед відпочинком, але 400 км по піску – це багато”.

8 січня. День відпочинку. “Ми відсипаємося, механіки крутять гайки. Після останнього Ралі Фараонів у Єгипті, ми повністю розібрали машину і замінили всі деталі. Після тижня” Дакара “механікам потрібно з бевушній машини знову зробити нову. Оскільки старі деталі до кінця ралі не доживуть. Треба все поміняти , окрім двигуна, заміна якого заборонена правилами “.

9 січня. Копьяпо – Антофагаста (245 км + 477 км). “Дюни, феш-феш, камені, знову дюни …”

10 січня. Антофагаста – Ікіке (9 км + 556 км). “Найдовший спецділянку – 556 км. І це все за феш-феш. Да горах”.

11 січня. Ікіке – Аріка (317 км + 377 км). “Всі ті ж дюни з феш-Фешем. А також ділянки усипані величезними каменями …”

12 січня. Аріка – Арекіпа (120 км + 478 км); 13 січня. Арекіпа – Наска (412 км + 245 км); 14 січня. Наска – Піско (100 км + 275 км); 15 січня. Піско – Ліма (254 км + 29 км). “Це нові етапи в Перу, незнайомі для мене. Судячи з карти, можливо, нам доведеться їхати по березі океану, по смузі прибою Широна метрів в 200. Чим ближче до хвиль, пісок більш твердий і по ньому можна набрати високу швидкість. Але тут головне, не прогавити хвилю, щоб тебе не змило в океан “.

Нагадаємо, що на “Дакарі” -2011 наша команда Sixt Ukraine вперше доїхала до фінішу – Нестерчук зайняв 35 місце.