На відкрився в Монако автошоу Top Marques відроджене після смерті свого засновника Уве Гембалли німецьке тюнінг-ательє Gemballa представило хетчбек Gemballa Mistrale (Porsche Panamera Turbo).

«Містраль

Хетчбек Mistrale отримав карбоновий капот, передній бампер зі світлодіодним денним світлом, розширені крила, пороги, двері, задній бампер з дифузором і інтегрованими патрубками вихлопної системи, нову задню оптику і двобарвне забарвлення кузова. Завдяки широкому використанню карбону, вага машини вдалося знизити більш ніж на 70 кг, а новий обвіс дозволив збільшити притискну силу. Крім того, на 40 мм був зменшений кліренс. Машину взули в легкосплавні 22-дюймові диски, які за запевненнями інженерів Gemballa важать стільки ж, скільки «рідні» 20-дюймові диски Porsche. Піддалася модернізації і гальмівна система. Тепер машина оснащується 420 мм дисками Brembo з шестипоршневими супортами спереду і 380 мм дисками з чотирьохпоршневими супортами ззаду. Салон оброблений біло-чорною шкірою, алькантарою і вставками з карбону.

Для двигуна – 4,8-літровою турбовосьмерки, потужністю 500 к.с. (770 Н • м) – пропонується два варіанти «прокачування». В обох випадках переписується програма блоку управління двигуном, встановлюються нові повітряні фільтри і перенастраивается система впуску / випуску. «Бюджетний» варіант Stage 1 передбачає підняття потужності мотора до 600 к.с. (850 Н • м), а у версії Stage 2 двигун буде розвивати вже 700 к.с. і 1000 Н • м. На жаль, динамічні характеристики німці не повідомляють. Як і її ціну. Відомо лише, що буде випущено всього 30 штук Gemballa Mistrale.

«Містраль

«Містраль