Icon CJ3B маленький здоровань

Остання модель Icon новенька CJ3B заснована на Willys CJ3B 1953 року народження, тому головними елементами в дизайні стали витривалість, простота і практичність. Але хіба, наприклад, Jeep Wrangler НЕ поєднує в собі всі ці три якості, пропонуючи їх, до того ж, за досить прийнятною ціною, Rubicon, наприклад, коштує близько 29 565 $. Недешево, проте Icon CJ3B варто … ви сидите? 79 000 $.

Тут і з’являється сам собою логічне запитання: «Чи варто Icon CJ3B цих зайвих 50 000 $?» Відповідь однозначна: так. Ось саме, ми почнемо огляд з кінця з ув’язнення, а потім пояснимо, що ж у цьому CJ3B такого особливого.

Icon CJ3B маленький здоровань

Почнемо з технічного боку. CJ3B унікальний, він не ділить своїх запчастин з іншими автомобілями. Підвіска складається з чотирьох Дводюймовий стійок Fox Racing з віддаленими резервуарами для зберігання азоту, щось на зразок SVT Raptor. Підживлює CJ3B двигун General Motors EcoTec об’ємом 2,4 літра, який виробляє потужність в 210 к.с. Так, це не самий потужний двигун, але він непогано вписується в простоту дизайну. До того ж, CJ3B важить всього 1315 кг, так що працює він на диво гладко, з легкістю піднімаючись в гору і підтримуючи швидкості на шосе.

Однак є ще дещо вихлопи. За словами дизайнерів: «Люди, які багато часу проводять на природі, хвилюються за її стан». Мотор EcoTec випускає куди менше шкідливих речовин за повний день роботи, ніж 1953 Willys CJ3B.

Icon CJ3B маленький здоровань

На шосе автомобіль веде себе набагато краще, особливо враховуючи крихітну колісну базу. Звичайно, CJ3B не їздить також добре, як традиційні седани, однак порівняно з 1953 Willys CJ3B він просто чудовий. До речі, при швидкості 100-115 км / год ви зможете вести невимушену розмову, якщо тільки вам не «пощастило» опинитися на задньому сидінні. Хоча все це не здивує любителів джипів або потенційних клієнтів Icon.

Що ще нас не здивувало? Проїзд CJ3B по гірській місцевості. Його підвіска у поєднанні з 33-дюймовими шинами, осями 4:10.1, низьким діапазоном 2.72:1 і двома диференціалами з блокуванням все це говорить про те, що CJ3B пробереться куди завгодно.

Icon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здоровань

Що ж, поки нічого особливого, так? Відмінна підвіска, сучасний двигун та інші «аксесуари», яких повно і у інших автомобілів. Що ж, у рукаві Icon CJ3B є ще пара козирів. Перший: на автомобілі немає фарби. Так-так, замість фарби дизайнери вирішили використовувати покриття з супер витривалого гібрида тефлонового поліестеру і порошку. Чому не фарба? Фарба зношується, а це покриття, за словами виробника, було спочатку зроблено для важкопрохідних місцевостей і, теоретично, ніколи не зноситься. До того ж, тепер, щоб почистити свій CJ3B, потрібно просто мати з собою відро з водою і Formula 409 і рушник. У салоні використовувалася нагріта полімочевина, яка цілком може пережити господаря автомобіля, не кажучи вже про саме авто.

Icon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здоровань

Однак технічних характеристик недостатньо. Все, що вам потрібно, щоб зрозуміти, чому ця машинка стоїть так … недешево, це сісти за її кермо і самому «відчути» автомобіль. Відчути якість металу, заглянути під капот і побачити алюмінієві кріплення, замість тих китайських полупластмассових, до яких ми всі звикли. У CJ3B немає жодної лампочки навіть фари і ті світлодіодні, так як вони прослужать довше і будуть споживати менше енергії.

Icon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здорованьIcon CJ3B маленький здоровань

Для створення автомобіля дизайнери явно не дивилися на інші транспортні засоби. Затискачі, що утримують лобове скло, запозичені у … холодильника. Сидіння набиті піною Tempur-Pedic, бо «вона дійсно зручна». Іноді дизайнери черпали своє натхнення з старомодних ремесел. Взяти, приміром, логотип CJ3B. У більшості автомобілів вони пластмасові або з дешевого металу, який умочили в ще більш дешевий хром. Логотипи CJ3B створені із сплаву олова зі свинцем, який потім покрили емаллю вручну. Коштують вони 400 $ за кожен. Ручки з нержавіючої сталі, яку обробили на токарному верстаті, а потім вручну вирізали і покрили емаллю. У цьому і вся сіль нового автомобіля Icon CJ3B в ньому сучасність зустрічається зі старомодністю, і при цьому виходить ідеальний безшовний союз.

Навряд чи вам щось не сподобається в Icon CJ3B, а якщо навіть і не сподобається, його гідності швидко компенсують будь невдоволення. Як тільки ви опинитеся за кермом Icon CJ3B, ви зрозумієте, що він коштує своїх 79000 $, а може і не тільки їх.