Ford SVT Raptor 6.2 народжений літати

Якщо ви не людина типу «супермен», ви, напевно, думаєте, що 2010 Ford SVT Raptor нереально крутий. Немає на світі іншого грузовичка, який долав би відстань в пустелі з такою ж легкістю і швидкістю, як на асфальтованому шосе.

2010 Raptor безумовно не має конкуренції у світі вантажівок і пікапів, але це не означає, що його не можна поліпшити. Компанія Ford вибрала для тест-драйву пустельну місцевість Ромео в штаті Мічіган, щоб довести, що 2010 SVT Raptor більше, ніж просто відмінний автомобіль для пустель (як ніби цього недостатньо). Вже багато було написано про новий двигуні Raptor, який перемістився в 2011 Ford Super Duty, для якого він ніби був створений.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літати

Важливі деталі включають в себе збільшені двухклапанні головки блоків циліндрів, які можуть похвалитися більш якісним згоранням, різні регулюванням часу двигуна з верхнім розташуванням розподільного валу і верхніми клапанами. Спочатку інженери хотіли вкласти чотирьох клапанні головки, але вони були б занадто великими для існуючого відсіку двигуна F-Series.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літати

Raptor використовує власну версію 6,2-літрового двигуна, який використовує свій унікальний кулачок з ідентичними контурами, але відокремлює впускний і вихлопної клапани великим відрізком часу для більшої сили. До того ж, у 8-циліндровому двигуні є вентилятор електричного радіатора (замість кривошипа) і особлива програма управління роботою по двигуну вищого сорту.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літати

У підсумку виходить 411 кінських сил в порівнянні з 385 в Super Duty, а крутний момент збільшується до 434 фунтів на фут. На звичайному паливі функціональність автомобіля падає до 401 к.с., але показники крутного моменту залишаються тими ж. У порівнянні зі стандартним 5,4-літровим 8-циліндровим двигуном, який видає 310 к.с., 6,2-літровий двигун пішов далеко вперед.

Зрештою, кому не хотілося б додаткових 101 к.с.?

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літати

Практично всі компоненти підвіски були змінені, щоб підходити новому двигуну. Інженери змінили коефіцієнт жорсткості ресори і дія амортизатора внутрішнього перепускного каналу, щоб переконатися, що при збільшеної потужності автомобіля не буде надмірного підйому.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літати

Потужність у Raptor надходить через коробку передач 6R80, роздаточну коробку, набір шестерень 4.11 і 9?-Дюймову задню вісь. Електронне управління дає водієві можливість краще управляти «залозками» автомобіля, включаючи спортивний режим для системи контролю стабільності і спеціальний комплект «позашляховика». Крім цього, задня вісь має електричне блокування, функціонуючу в передньо-і повноприводному комплекті. Стандартна система автоматичного контролю стійкості на спуску працює у всіх комплектаціях приводів, надаючи повністю автоматичний «контроль швидкості» для безпечного спуску по схилах гір. Всі електронні примочки можна відключити, залишивши все управління в руках (і ногах) водія.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літати

Поворот ключа запалювання народжує приємний шум мотора. Зміни під капотом роблять звук більш агресивним, хоча, що найцікавіше, лише це і нагадує про те, що під капотом більш потужний двигун. Зовні ви не знайдете ніяких спеціальних наклейок, додаткових вихлопних труб або чогось ще.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літати

При режимі роботи по зовнішній швидкісній характеристиці ліниве бурчання двигуна переходить в рик. Звук підтверджує, що потужність автомобіля надходить на 35-дюймові всесезонні шини BF Goodrich, дизайн яких був розроблений спеціально для Raptor. На нормальних дорогах шум вихлопу і вприскування практично не чутний.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літатиFord SVT Raptor 6.2 народжений літати

Крім додаткових 101 к.с., Raptor з 6,2-літровим двигуном практично ідентичний звичайному вантажівці. На дорозі підвіска дуже м’яка, буквально летить над асфальтом, незалежно від його стану, і ніколи не виходить з-під контролю. Управління, звичайно, не доходить до стабільності Porsche 911, але свою роботу робить впевнено і на 100%.

Ford SVT Raptor 6.2 народжений літати

Розміри шин для Raptor були скорочені з 44 до 28; шини Raptor сертифіковані для використання на шосе при будь-якого ступеня надування, проте сигнал попередження про спущеною шині на низькому рівні нагадає водієві, що потрібно підкачати шину, після того як «позашляхове» веселощі закінчилося.

У будь-якому випадку, всі, хто подумує купити новий 2010 SVT Raptor повинні додати до його базової вартості в 38 020 доларів ще 3000 за 6,2-літровий двигун. Бо без цього силового агрегату автомобіль буде здаватися неповноцінним. Це ідеальний двигун, принаймні, до тих пір, поки не вийде наступна модель Raptor з потужнішим двигуном.