Чи зможе новий огрядний всюдихід з Америки протиставити щось «японцям»?

Ford Explorer їде до Росії (4 фото)

Ford Explorer отримав за океаном величезну популярність, але в Росії він ніколи не міг позмагатися з такими повнорозмірними позашляховиками, як Toyota Land Cruiser і Mitsubishi Pajero. У минулому році продажі «американця» йшли зовсім погано (було продано всього 69 екземплярів), і Ford згорнув постачання моделі. Поновляться вони в червні цього року, коли на ринок вийде Explorer нового покоління. Дилери вже почали приймати замовлення і оголосили ціни. Чи зможе новий огрядний всюдихід з Америки протиставити щось «японцям»?

За співвідношенням розміру, потужності і ціни, новинка, мабуть, поза конкуренцією. Якщо говорити про основні характеристики, перевага Форда над суперниками невелика, але виграш є майже в кожному з пунктів. По довжині (трохи більше 5 м) він перевершує Land Cruiser 200 (4,95 м). Єдиний поставляється в Росію фордовский двигун – 3,5-літрова “шістка” (294 к.с.) – могутніше флагманської 4,5-літрової “вісімки” Тойоти (288 сил). Це не такі вже значущі козирі. Головне достоїнство – ціна. Explorer коштує від 1799000 руб., В той час як аналогічний за потужністю Land Cruiser – більше 3 000 000 руб. (Якщо не брати в розрахунок знижки на примірники 2010 року випуску).

Втім, Explorer не є найдоступнішою моделлю в класі. У Mitsubishi Pajero і Nissan Pathfinder є молодші модифікації потужністю 178-190 к.с., за які просять 1,5-1,6 млн руб.

Новинка буде поставлятися до нас у семимісцевою модифікації, причому стверджується, що всі три ряди досить комфортні і оснащені надувними шторками безпеки. Також «в базі», що стоїть 1799000 крб., Є кондиціонер, позашляхова електроніка Terrain Management (аналог лендроверовской Terrain Response), електрорегулювання водійського сидіння, MP3-аудіосистема, задній парктронік і датчики тиску в шинах.

Однак молодша комплектація навряд чи зацікавить більшість російських покупців, так як в ній немає шкіряного салону, клімат-контролю та обігріву сидінь. Це оснащення є у версії Limited, за яку просять на 160 000 руб. більше. Доплата виглядає цілком розумною, тому що в цю суму входить другий (!) Кондиціонер для задньої частини салону, більш потужна 390-ватна аудіосистема Sony, електрорегулювання педального вузла і переднього пасажирського крісла, камера заднього виду, електропривод дверей багажника і навіть розетка на 110 вольт . Для тих, хто не знає: наші мобільники та ноутбуки без проблем заряджаються від електромережі американського стандарту.

Родзинка нового позашляховика – це мультимедійні комплекси MyFord Touch і SYNC, що входять до комплектації Limited. На борту автомобіля можна створити мережу Wi-Fi. Якщо ж при вас немає ноутбука або смартфона, Інтернетом можна користуватися прямо на екрані в центральній консолі, використовуючи його як планшетний комп’ютер. Але є один мінус. Вбудованого телефонного модуля тут немає, тобто автомобіль сам не може ловити бездротовий Інтернет стандарту 3G. Для цього потрібно окремо купити USB-модем або ж використовувати мобільний телефон в режимі модему, зв’язавши його з бортовою системою по Bluetooth.

Ford Explorer їде до Росії (4 фото)

Ford Explorer їде до Росії (4 фото)

Ford Explorer їде до Росії (4 фото)