Як повідомляє BBC, на нещодавній зустрічі Асоціації Європейських Автовиробників (АСЕА) лідери галузі висловили глибоку заклопотаність заходами державної підтримки, високими тарифами та іншими торговими бар’єрами, які використовують для створення преференцій своїм автовиробникам такі країни як Китай, Південна Корея та Індія.
Заходи вживаються урядами роблять практично неможливою конкуренцію європейських компаній з місцевим автопромом.
Керівник Daimler AG та Президент ACEA Дітер Зетше чітко висловив настрій колег, – “Ми просимо рівних умов”.

“Наше завдання – створювати, виробляти і продавати досконалі автомобілі для всього світу і це дуже важко робити якщо ми не отримуємо доступ на ринки”, підтримав Зетше президент британської моторобудівної групи SMMT підлогу Еверітт.

Настрої європейців стають зрозумілими якщо поглянути на цифри. Так, тільки Індія щорічно експортує до Європи 250 тисяч автомобілів і ввозить всього 5 тисяч європейських машин.

Автовиробники біЮнастаівают на зниженні мит, а також вимагають більшої підтримки з боку власних урядів, які “повинні розглядати автовиробників як стратегічно важливу частину економіки”. Європейські компанії очікують з боку влади як короткострокових позик і довгострокових інвестицій – зокрема у створення інфраструктури для електромобілів, так і програми грантів на розробки нових технологій.

Нагадаємо, що українські автовиробники навпаки, вимагають, щоб влада більше відстоювали інтереси вітчизняних виробників шляхом перегляду митних зборів, як під час переговорів щодо створення зони вільної торгівлі Україна-ЄС, так і перегляд мит в рамках угод по СОТ. Однак, враховуючи позицію європейських автовиробників, яку вони донесли владі Євросоюзу, в України буде мало шансів виторгувати собі кращі умови.