Audi готує повнопривідну малолітражку S1Як стало відомо британському виданню Auto Express, в надрах інгольштадтської контори ведеться розробка «гарячого» хетчбека на базі A1, який буде відрізнятися не тільки найпотужнішим мотором в класі, але ще і отримає повний привід. Представлена недавно 185-сильна версія А1 належить до найбільш швидкісним машинам своїй категорії, але екстремальна модифікація S1 і соплатформенний Volkswagen Polo R, який також знаходиться в розробці, залишать конкурента далеко позаду.

Поки найшвидшим автомобілем серед компактних машинок є 218-сильний Mini Cooper John Cooper Works, але він реалізує свою тягу лише через передні колеса. Audi за традицією оснащує всі спортивні версії, позначені літерою «S», повнопривідний трансмісією quattro. Причому, імовірно, мініатюрний S1 може навіть отримати просунуту систему 4х4 з активним заднім диференціалом, як у спорткупе RS 5, яке ми тестували в травні. Ця просунута система, керуюча вектором тяги, змушує автомобіль буквально угвинчуватися в поворот. Якщо S1 справді отримає такий вузол, то звички цього компактного спорткара в швидкісних поворотах будуть радикально краще, ніж у всіх конкурентів. Адже головна проблема могутніх передньопривідних моделей – недостатня обертальність в екстремальних віражах (машина вислизає носом назовні повороту). По всій видимості, S1 буде повністю позбавлений від цієї «хвороби».

Що стосується двигуна, поки точної інформації немає, але британські журналісти висловлюють кілька ймовірних варіантів. Це точно не буде мотор 1.4 TFSI, який є зараз «топовим» для Audi A1. Швидкісна модифікація отримає наддувний мотор більшого літражу, який буде форсований до 240-250 к.с. З нинішньої гами концерну Volkswagen це можуть бути 1.8 TSI або 2.0 TFSI, проте, можливо, автомобіль отримає і повністю новий двигун з ралійнимі генами. Сама компанія Audi не планує повертатися в ралі, але такі плани є у Фольксвагена. Імовірно, концерн підготує ралійний болід початкового рівня на базі Polo R, і відповідно з технічним регламентом його мотор буде мати робочий об’єм в 1,6 л і турбонаддув. Цей двигун може успадкувати і Audi S1.

На думку журналістів Auto Express, зовні новинка не буде сильно відрізнятися від базового А1. Головною особливістю екстер’єру будуть лише декілька роздуті колісні арки. Це демонструється на комп’ютерних ескізах, підготовлених художником англійського видання.

Очікується, що екстремальна малолітражка буде показана у вигляді прототипу на наступний рік, а в серію піде в 2012 році.

Джерело: autosvit.com.ua