Audi A6 Avant.  Прем'єра.

Audi в черговий раз показує зі своєю новою A6 Avant що вона є законодавцем мод в бізнес-класі.

Новий Audi A6 Avant з його малою вагою встановлює нові стандарти у своєму сегменті ринку. Його конструкція складається з близько 20 відсотків алюмінієвих компонентів. У порівнянні з попередньою моделлю, загальний вага знизилася на 70 фунтів, і тепер без пасажирів і палива важить 1640 кг.

Інтер’єр вражає стройностью форм, відмінною якістю складання, неперевершеною ергономікою, передніми сидіннями з вентиляцією і функцією масажу і всім набором інформаційно-розважальних елементів.

Покращена підтримка драйверів систем для підвищення безпеки зробила водіння більш комфортним. Деякі з цих систем працюють у тісному контакті з MMI навігацією плюс, що ще більше збільшує їх продуктивність. З новинок слід відзначити систему паркування Audi плюс “, з чотирма маленькими камерами. Навколишні зображення з різних точок зору з’являється на великому екрані.

Багажник нового Avant A6 має ємність 565 літрів. Після складання спинок ємність.

Audi пропонує нову модель з п’ятьма двигунами – два бензинових і три TDI. Вони мають потужність в 130 кВт (177 к.с.) до 220 кВт (300 к.с.). Незабаром має з’явитися 3.0 TDI з турбонаддувом – битурбо, з 230 кВт (313 к.с.). Відмінна потужність цих двигунів у поєднанні з їх високою ефективністю – в порівнянні з попередньою моделлю, витрата палива знизилася на двадцять один відсоток. Наприклад, 2,0 TDI в середньому споживає лише 5,0 літрів палива. Всі системи використовують технології з модульною платформою Audi.

Залежно від двигуна, Audi може оснастити A6 Avant різними трансмісіями: механічна коробка передач з шістьма ступенями, Multitronic – безступінчата коробка передач і оптимізована для високошвидкісного руху спортивна S Tronic. На додаток до переднього приводу також доступний повний привід Quattro. Спортивний диференціал розподіляє потужність змінно між задніми колесами.

Сучасна підвіска поєднує в собі спортивну динаміку і розкішний комфорт. Система Drive Select входить в стандартне обладнання на всіх моделях з турбонаддувом, новий електромеханічний підсилювач керма працює з максимальною ефективністю. Система ESP з електронним блокуванням диференціалу значно збільшує точність водіння.